Здравейте колеги, искам да попитам защо през 5-6 месеца ми се износват лагерите на главините като монтажа ужким грамотно се прави с преса както си му е реда понеже и аз присъствам и виждам че се старае майстора, обаче ми направи впечатление че много силно стяга гайката на главината не се ли получава пресиране на лагера и от там да идва проблема.Последния лагер беше на Мапко,SNR по добри ли са?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Питане за лагера на главината
Collapse
X
-
здр колега аз лично не мисля че има проблем в това да стегнеш гайката колкото и да стягаш няма как да деформираш лагера защото с нея стягаш неподвижната част на лагера за това не вярвам да е проблем проблем явно не можеш да случиш на читави лагери за тези марки не мога да кажа нищо успех1,8 16v TS 144кс,1998г
-
Първоначално публикувано от vaneto78_1978 Покажи съобщениеЗдравейте колеги, искам да попитам защо през 5-6 месеца ми се износват лагерите на главините като монтажа ужким грамотно се прави с преса както си му е реда понеже и аз присъствам и виждам че се старае майстора, обаче ми направи впечатление че много силно стяга гайката на главината не се ли получава пресиране на лагера и от там да идва проблема.Последния лагер беше на Мапко,SNR по добри ли са?Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеНали на 156 е лагер главина-кви преси има тука???
Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07
Comment
-
По 1 лагер ли сменяш колега ? Аз знам че лагери и квото и да е било по ходовата част се сменят по двойки .... А що се отнася до марката МАПКО .... това е марка която произвежда почти всичко ... вземи си нещо по-качествено и пробвай ... обаче ги смени и двата наведнъж ......Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfoso Покажи съобщениеSNR никога повече.
Изкара точно 5000км.
Става въпрос за преден.
---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:47 ----------
Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщениеПо 1 лагер ли сменяш колега ? Аз знам че лагери и квото и да е било по ходовата част се сменят по двойки .... А що се отнася до марката МАПКО .... това е марка която произвежда почти всичко ... вземи си нещо по-качествено и пробвай ... обаче ги смени и двата наведнъж ......
Comment
-
Не е задължително да се сменят и двата лагера, макар че е желателно, но щом заминава един и същ, има друг проблем-крива ос, скапано легло на лагера и т.н.
Иначе правилото за стягане е: "Стягаш до скъсване и връщаш четвърт оборот."Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеНе е задължително да се сменят и двата лагера, макар че е желателно, но щом заминава един и същ, има друг проблем-крива ос, скапано легло на лагера и т.н.
Иначе правилото за стягане е: "Стягаш до скъсване и връщаш четвърт оборот."
И за леглото на лагера не ми стана ясно нещо ?'99 156 1.9 JTD SP3
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеНе е задължително да се сменят и двата лагера, макар че е желателно, но щом заминава един и същ, има друг проблем-крива ос, скапано легло на лагера и т.н.
Иначе правилото за стягане е: "Стягаш до скъсване и връщаш четвърт оборот."sigpic
Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
.:: My PRECIOUS ::.
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеНе е задължително да се сменят и двата лагера, макар че е желателно, но щом заминава един и същ, има друг проблем-крива ос, скапано легло на лагера и т.н.
Иначе правилото за стягане е: "Стягаш до скъсване и връщаш четвърт оборот."
Comment
Comment